Fofr - stěhování
30.10.2014Na základě osobní schůzky s grafikem ze společnosti Inizio a stěhovací službou Fofr jsem zjistil, jak bude budoucí web vypadat. Do jakých bude členěn sekcí, kam a jaké fotografie budou kde potřeba. Jakou má zákazník o fotkách představu, jak by chtěl aby působily na návštěvníky. Konzultovali jsme oblečení, vhodné prostory k focení, rekvizity..
Pak následovalo focení ve 2 částech - ateliér a exteriér. Nejdůležitější bylo vytvořit uvěřitelné záběry ze stěhování pro 3 tržní segmenty - těžká břemena, domácnosti a kanceláře. V ateliéru jsme se pak soustředili na portrétní fotografie šéfů firmy, kteří obvykle komunikují se zákazníkem a hravou stěhovací fotomontáž s různými předměty.
Níže přikládám i print-screen konceptu webu ještě se snímky z fotobanky a jeho současný stav. Zákazník dnes stojí před rozhodnutím - koupit snímky z fotobanky relativně levně, ale nikoli exkluzivně. Nebo si nechat vytvořit snímky na míru, kde je čitelné firemní oblečení, obličeje, české uvěřitelné prostředí?